Rendszeres olvasók

2014. január 31., péntek

Hair,pearcing,stb Jövömbe nézve...

Sziasztok!:D
Először is holnap jövök a részel!:D
Ma egy kicsit a jövömről beszélnék avgyis a 'Hajas'jövömröl.:D
Akkit érdekel maradjon és olvasson akki nem van a világon egy piros x is!:D
Szóval mit is jelent nálam a hajas jövö?Befestet haj ammit 8adik után röktön megteszek bár van még 2 évem hátra!:)
Az is gyorsan letelik mit ez az év!Nekem legalábbis gyorsan eltelt hissz már csal 4 hónap van hátra!Birjuk ki gyerekek!:D
Szóval mivel én alaból 'Rockos'stilúsú vagyok több színű és többször átfestet hajam lesz!:)
Hozzok néhány plt mikre gondoltam 8adik után!*-*




Hát kb ienekre gondoltam de van még pár!:)Mielöt rávágnátok hogy ez emo...nem ez nem emo...mondjuk imádom azokat is de inkáb a rockosok felé hajlok...Az emo kicsit mélyeb és álltalába nekik fekete hajúk van...
Na ennyit a haj témáról!:D
Irtam hogy 'Pearcing?'felmerült?igen biztos!:DNem szeretnék agyon pearcinges lenni csak az orrol oldalába egy kis kör meg a szemöldökhöz egyet:)Vagy nem olyan tulzotakat!:)Nem ezeketn gondolkoztan csak motatok pleket!:)

Ienekre gondoltam:D
Fogalmam sincs csak annyitól tartok hogy fáj!:)
Még azon kivűl tetkón gondolkoztam de az nem biztos!! 50% vagy 40% kb:)
Hát kb ennyi mivel ugyis megzerettem volna valakivel oszteni és rájöttem hogy ma nem volt friss szóval ittvan!:)
Legyen szép éjszakátok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése