Rendszeres olvasók

2014. január 25., szombat

Csak ugy :D

Sziasztok!:)
Most csak úgy jelentkeztem!:)
E kevés nap alatt ugy megszerettem a blogot!:3 és úgy érzem
nicns elég rajta szóval hozznám a frisskeket!:)Csak nicns őtlet és a sztori
részhez sincs ötletem!:/De holnapig biztos lesz!:)
Meg nálunk még a hóse eset!-.-Bár nem is szeretném:DA Tavaszt várom
hisz kikönyörgök magamnak egy Francia bulldogot remélem!:DDD
A magamról még lehet itok holnap egy ksi bővebbet!:)
Most vidikel jöttem pontosan 3 dbbal!:) nézétek meg nagyon jók!:DDD

Nekem az ősszes tetszik hissz bene vanak a kedvenceim!Első vidi Francia bulddogos a 2 a gyönyörű fríz lovak!És az útolsó a kedvencem a Maine Coon!*o*Remélem életembe lehet ien  macskám és tenyésztehetek is!:)Na de legyen szép napotok :*Ás örömteli havazás xDD <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése